Intervju & möte CHECK!

Tjenamors! Ja vad finns det att säga mer än att det börjar ta fart framåt här & fröken är taggad till tusen. Satt lite igår & ska sätta mig lite till idag med ansökan, men om jag ska vara ärlig så är det icke så mycket kvar att göra på ansökan. Det jag har kvar nu är referenser & Videon, jag ska snacka engelska & filma mig själv som familjen kan titta på. Dem lär ju få sig att gott skratt!

Fick mejl idag också om att dem på Cultural Care har bokat in ett möte åt mig och även en personlig intervju redan den 28/7, känns spännande. Dock är jag nervös men det är väl ganska naturligt, vi är ju bara människor? Tror dock inte att mamma gillar att jag ska eventuellt åka iväg, men antar att det är mamma-grej jag menar det är ju väldigt långt bort jag åker, mammsen jag älskar dig


Kommentarer
JULIA BJÖRCK

vill du bli länkad i min blogg inför mina 500/läsare dag?? titta in mitt senaste inlägg då! :D

2012-07-10 @ 16:22:42
URL: http://jolys.myshowroom.se/
Jenny

Intervjuen är skit kul att göra :D När har du tänkt att åka till USA?

2012-07-10 @ 18:29:40
URL: http://jennysusa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0