Matchning #3

Då trillade den tredje matchningen in hos mig, jag förstår inte varför jag får så många så tätt. CC kanske känner på sig att jag hade tänkt att byta till SI ? ;) 

Familjen bor i: Greenwood Village, CO

Familjen: Mamma, Pappa & tre barn
Barnen: Flicka 8 år, Pojke 2 år, Pojke 2 år (tvillingar)

Vad tycker jag om familjen? Det verkar vara en lugn & varm familj, dock verkar vi inte ha så mycket gemensamt. Jag gillar sport & att hitta på saker, familjen gillade att tillbringa mycket tid hemma på helgerna eller på muséum. Pappan jobbar inom resturang & mamman är en "work from home mom". Har hört både negativt & positivt när det gäller detta. Kommer att ge dom en chans att höra av sig.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0