Light in the dark

Hej er på ..Hello to you!
Ska jag börja med det roliga eller det tråkiga tro? Hm det får nog bli det tråkiga så har ni något att se fram emot. Here we go! Jag ligger på sjukhuset och har förlorat  mycket blod samt fått ett par rejäla doser med morfin, så jag kan säga så mycket som att jag är rejält groggy & trött. Vill dock inte gå ut med varför det har blivit på detta viset! Imorgon får jag åka hem...
 
Oh nu till det roliga, fick ett mejl ifrån Filippa ifrån cultural care idag. Hon hade tittat igenom min ansökan igen och sa att den var jätte bra, lite stavfel bara men det är ju snabbt ordnat. Så nu ska hon skicka iväg ansökan till huvudkontoret så att dem kan titta igenom den, sen kan jag äntligen skicka in den. Måste ju medge att jag är lite nervös, tänk om ingen familj vill ha mig? Man är väldigt sårbar under matchningen kollar sin mejl 24/7 och håller tummarna eller jag kommer vara på detta viset iaf. 
 
Nu tänkte jag att jag ska höra med personalen här om jag kan få en smörgås & lite saft man blir hungrig av att fasta en hel dag! 
Har ni några frågor tveka inte att slänga iväg en kommentar eller Mejl! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0