# here we go

[X] Bli klar med ansökan
[X] Få ansökan godkänd av huvudkontoret
[X] Åka på infomöte & intervju 28/7
[X] Börja matchning
[ ] Acceptera en värdefamilj
[ ] Skicka efter polisregisterutdrag
[ ] Boka tid för och göra hälsoundersökning
[ ] Skriva under och skicka in agreement form.
[ ] Skicka in kopia på körkort till CC
 [ ] Göra visumansökan online
[ ] Ta foton till visumet & internationella körkortet
[ ] Skicka in kopia på slutbetyg till CC.
[ ] Ta kopia på passet att ha med mig
[ ] Köpa resväskor
[ ] Beställa internationellt körkort
[ ] Signera visumansökan
[ ] Betala visumavgift, få kvitto på det
[ ] Fixa ett kuvert med Skicka Direkt-fraktsedel på
[ ] Skaffa personbevis 120 - alla relationer
[ ] Proof of funds att ha med till ambassaden
[ ] Betala programavgift & försäkring till CC
[ ] Besöka Amerikanska ambassaden
[ ] Förberedelsemöte på CC
[ ] Köpa presenter till familjen
[ ] Växla pengar
[ ] Rensa mitt rum
[ ] Packa
[ ] Säga hejdå till alla
[ ] Åka!


Kommentarer
Sandra Saandriiie Åhfelt

Hejsan sötnos!
Sugen på flera läsare? isf kan jag hjälpa dig ! :) Kika in ! ^^,
http://saandriiiee.blogg.se/2012/august/dagens-blogg-vinnare.html#comment
KRAM!

2012-08-22 @ 20:53:40
URL: http://saandriiiee.blogg.se/
Kristin

Hej! Läste igenom checklistan och känner att jag längre efter att själv pricka av. Än har jag inte kommit så långt, precis skickat in ansökan men det är ju början. Hoppas du får tag i en familj snart! :)

2012-09-10 @ 21:37:33
URL: http://kblomdin.tumblr.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0