Matchning #4

Idag trillade min fjärde matchning ner i inkorgen, här får ni lite information.

Familjen bor i: Rockville, MD
Famljen: Mamma, Pappa & tre barn
Barnen: Flicka 11 år, Pojke 5 år, Pojke 2 år 

 

Familjen verkar vara ganska mysig på sitt egna vis. Dom är judar & går regelbundet på tillställningar som ingår i judendomen. Dom ville att au pairen skulle delta på alla dessa tillställningar. Dom hade djur, hundar vilket som är ett plus. Men om jag ska vara ärlig känner jag mig osäker på att ta hand om tre barn samtidigt, kanske låter barnsligt.. Men har man inte gjort det tidigare så är det inte barnsligt att tycka så. 

Det kändes också som att detta var lite för mycket religöst för mig, det är inte jag? Men jag ska ge dom en chans att höra av sig. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0