Matchning #6



Fick min sjätte matchning alldeles nyss, här har ni lite information om familjen.

Familjen bor i: Bethesda, MD
Familjen: Mamma, Pappa & tre barn
Barnen: Flicka 11 år, Pojke 8 år, Flicka 1 år

En mysig familj med en härlig livsglädje, båda föräldrarna är väldigt aktiva & så är barnen också.  Familjen har hundar och som vanligt är detta ett stort plus i mina ögon. Då till detta som gör mig något så grymt fundersam.. När man åker med CC så måste man ha 200 timmar med barn under två år för att få passa dom vilket jag inte har... Ändå får jag en matchning med en familj som har en liten knodd på ett år? Någon som kan hjälpa mig, jag låter matchningen ligga kvar och ser om familjen hör av sig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0