Dom vill snacka!

Tjenamors, ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte hade uppdaterat bättre det senaste. Men det har inte hänt så mycket på au pair fronten. Sen har jag faktiskt inte haft lust eller ork. Men imorse när jag vaknade hade jag fått ett mejl ifrån min senaste matchning, JO DE ÄR SANT. 


Dom ville hemskt gärna prata med mig över skype, redan på Lördag alltså imorgon. Men jag är tyvärr inte hemma då så jag mejlade dom och frågade om det var okej på Söndag, håller tummar & tår. Tänkte berätta lite mer om familjen när jag ändå skriver. 

Familjen bor alltså i Centennial, CO & närmsta staden är Denver det är ca 20 mintuer dit med bil. Dom har hundar, vilket jag tycker är ett stort plus. Om jag valde denna familjen skulle jag bli au pair för en tjej på 10 år. Dom är väldigt aktiva och har alltid något nytt på gång, också ett plus. Men nu tänker jag inte avslöja mer. Hoppas ni får en fin fin helg allihopa. Kram på er!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0