ny blogg & ny möjligheter

Hej på er & kul att ni hittade till min nya blogg!
Jag har ju som sagt valt att byta från devote.se till blogg.se för att jag tycker att blogg.se har bättre & snyggare utbud av designen. Och när jag kommer in hos en blogg så vill jag att den ska vara snygg för då blir det roligare att läsa. 

Ni som har följt min andra blogg vet att jag har varit lite nere pga mina matchningar bara försvinner. Jag kan säga såhär mycket att det är faktiskt psykiskt påfrestande att vara med i matchningen. Jag vill att mina underbara blivande familj ska trilla in nu :( Wish me luck! 




Kommentarer
Bella Davis - MODELL BLOGG

ne men gud vilken söting.. hur gammal är den?? kramar

2012-09-10 @ 14:42:45
URL: http://belladavis.myshowroom.se
ITOOKAGUNFORYOU

NAJS BLOGG! OCH SJUUUKT SÖT KATTUNGE!

2012-09-10 @ 16:40:31
URL: http://www.ITOOKAGUNFORYOU.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0