Almost done!

Good Morning!
Nu är jag så spänd så att jag sitter på nålar, jag behöver bara en referens till från "childcare" sedan är min ansökan klar får ju ta mig fasen nästan nypa mig i armen!
- Aj Aj Aj!
 
Snackade med ena "childcare" referensen & hon skulle förhoppningsvis fylla i det idag & vad menas med det? Jo att jag kan börja att matcha familjer, ifall CC tycker att min ansökan ser helt klar ut. Fick ett mejl igen från dem och dem tyckte att jag jobbade på bra & att ansökan började likna något, hehe det ni sug på den karamellen en stund. 

Vaknade 07:30 idag frivilligt, jag tror att jag börjar bli gammal. Det dumma var inte att jag vaknade så tidigt utan det dumma var att jag faktiskt gick upp & inte försökte att somna om, idiot. Men det är bra övning :) Nu måste jag vaska av mina armhålor. See you later!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0